مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 08:552021-03-01اجتماعي

بخشودگی سود بازرگانی ورود تبلت و تجهیزات هوشمند آموزشی به کشور


رییس سازمان آموزش وپرورش استثنایی و جانشین وزیر در طرح هدایت از طرح معافیت سود بازرگانی تجهیزات آموزشی هوشمند برای ورود به ایران و استفاده دانش آموزان نیازمند در قالب طرح هدایت دفاع کرد.

- رییس سازمان آموزش وپرورش استثنایی و جانشین وزیر در طرح هدایت از طرح معافیت سود بازرگانی تجهیزات آموزشی هوشمند برای ورود به ایران و استفاده دانش آموزان نیازمند در قالب طرح هدایت دفاع کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسینی، رییس سازمان آموزش وپرورش استثنایی و جانشین وزیر در طرح هدایت در کمیسیون اقتصاد دولت که با ریاست دکتر دژ پسند وزیر اقتصاد و با حضور دکتر شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر انصاری و دکتر ستاری معاونین رییس جمهور تشکیل شد، از طرح معافیت سود بازرگانی تجهیزات آموزشی هوشمند برای ورود به ایران و استفاده دانش آموزان نیازمند در قالب طرح هدایت دفاع کرد و گفت: هم اکنون مهم ترین، مؤثرترین و فراگیرترین شیوه آموزشی، آموزش مجازی است که در قالب شبکه شاد ارائه می گردد، گفت: متأسفانه نزدیک به 30 درصد دانش آموزان یعنی حدود 3 میلیون دانش آموز از این تجهیزات هوشمند بی بهره اند.

حسینی گفت: حدود 20 شرکت داخلی این تجهیزات را تولید یا مونتاژ می کنند که تنها 8 شرکت از آن ها تبلت یا تجهیزات هوشمند مناسب را تولید، مونتاژ و یا توزیع می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشودگی سود بازرگانی ورود تبلت و تجهیزات هوشمند آموزشی به کشور

بخشودگی سود بازرگانی ورود تبلت و تجهیزات هوشمند آموزشی به کشور